جبهه سپر 2016 2017 2018 2019 تویوتا Tacoma چراغ مه چراغ

【حالت نور】 چراغ مه برای تویوتا Tacoma، افزایش ایمنی در آب و هوای بد.
【با کیفیت بالا】 Die – ریخته گری آلومینیوم مسکن آلیاژ ، تراشه های با کیفیت پایدار رهبری ، ساخته شده در عملکرد EMC ، ضد آب ، ضد ضربه و ضد گرد و غبار ، اتلاف حرارت کارآمد و بهره وری خنک کننده.
【پلاگین و پلی】H4 و آداپتور H13 شامل, معمولا در 15 دقیقه یا کمتر برای تکمیل نصب.
【fitment】 سازگار برای 2016-2019 تویوتا Tacoma

توضیحات

تویوتا Tacoma چراغ مه به رهبری ما طراحی شده اند به ضد آب، ضد شوک و ضد گرد و غبار، اتلاف حرارت کارآمد و بهره وری خنک کننده، بیش از 50،000 ساعت از عمر خدمات.

مشخصات تویوتا Tacoma چراغ مه چراغ

مدل ام اس-ام ۱۶۱۹
برند “مورسون”.
ماشین را برای تویوتا تاکوما
قدرت 27 وات
ولتاژ 9-32ولت
قطر 99mm
لومن 2500LM
مواد مسکن – خانه آلومینیومی
رنگ مسکن سیاه/کروم
نرخ ضد آب IP67
گواهی نامه IP67, CE, RoHS, DOT, SAE
طول عمر بیش از 50,000 ساعت
گارانتی 12 ماه

متناسب سازی

2016 تویوتا تاکوما

2017 تویوتا تاکوما

2018 تویوتا تاکوما

2019 تویوتا تاکوما

مزایای استفاده از سیستم های روشنایی خودکار ما

-روشنایی بالا

راننده می تواند جاده رو به جلو را به وضوح ببینید هنگامی که نور روشن سفید روشن مسیر در تاریکی, این می تواند به شما کمک کند افزایش ایمنی در جاده ها و تجربه رانندگی راحت تر. چراغ های جلو ما حداکثر دید را فراهم می کنند برای بهبود تجربه رانندگی و افزایش ایمنی و دید هر دو روز و شب.

مواد با کیفیت بالا

خانه آلیاژ آلومینیوم ی کم، عملکرد اتلاف حرارت بالا و کیفیت پایدار، عملکرد مهر و موم خوب به عنوان یک لاستیک ضخیم از برق کابل برق تشکیل شده بود. عمر طولانی خدمات و عملکرد خوب ضد آب ضد گرد و غبار، ضد مه، می تواند در محیط های بسیار خشن استفاده می شود.

نصب آسان

پلاگین و بازی، H4 و آداپتور H13 شامل، معمولا در 30 دقیقه یا کمتر برای تکمیل نصب ارتقا، چراغ های جلو ما را یکپارچه bulit-in EMC تابع.

کاربرد های گسترده

همه چراغ های جلو ما را می توان نه تنها در انواع vehicals که با استفاده از 7 چراغ جلو اینچ استفاده می شود, 9 چراغ جلو اینچ, 4×6, 5×7 چراغ جلو اینچ, بلکه می تواند برای چراغ کار برای قایق ها استفاده می شود, تراکتور, کامیون ها و غیره.

تضمین کیفیت

رضایت شما بیشترین نگرانی ماست. ما همیشه قبل از حمل و نقل سیستم های روشنایی به مشتریان خود بازرسی کیفیت دو برابر انجام دهد.

عمر طولانی خدمات

سیستم های نورپردازی خودکار رهبری ما عملکرد بسیار خوبی مانند ضد شوک، ضد باران، ضد مه، IP67 میزان ضد آب، اتلاف حرارت و غیره دارند، بنابراین نور پردازی LED ما می تواند تا 50000 ساعت استفاده شود.

فرایند تولید

Morsun-Production-Process Morsun Led

درباره مورسون

About-Morsun Morsun Led

مورسون تکنولوژی تولید کنندگان حرفه ای و تامین کنندگان چراغ جلو چراغ های ال ای دی، چراغ های دم مه برای جیپ رانگلر، هارلی دیویدسون و بیشتر است. ما با استاندارد سیستم مدیریت کیفیت ISO9001:2000 مطابق یم، اکثر سیستم های روشنایی خودکار ما دارای گواهینامه های CE، RoHS و TUV هستند. ما یک تیم قدرتمند LED application product research & development متشکل از کارشناسان اپتیکی، الکتریکی، حرارتی و سازه ای داریم.

ما میلیون ها دلار سرمایه گذاری کرده اند در ساخت اتوماتیک استاتیک ضد و غبار و ضد گرد و غبار کارگاه تولید. با طراحی دقیق نوری و حرارتی، ما در حال گرفتن موقعیت پیشرو در صنعت چراغ جلو چراغ های جلو، چراغ مه، چراغ دم، میله های نور offroad برای موتور سیکلت جیپ Wrangler و هارلی دیویدسون. ما یک تولید کننده حرفه ای، تامین کننده و صادر کننده سیستم های روشنایی خودکار LED در این زمینه. کیفیت محصول، نوآوری، فناوری و خدمات به مشتریان ما را به یکی از رهبران بی منازع در سراسر جهان در زمینه نورپردازی خودکار LED برای جیپ رانگلر ساخته است. با در نظر گرفتن مفهوم “کیفیت اول، مشتری پارامونت، وفاداری و نوآوری” در ذهن ما، شرکت ما در سال های گذشته به پیشرفت های زیادی دست یافته است. مشتریان استقبال می کنند برای خرید محصولات استاندارد ما، و یا ارسال درخواست های OEM. شما با کیفیت و خدمات ما تحت تاثیر قرار خواهد شد.

[contact-form-7 id="e1623b0" title="Contact form 1"]