7 چراغ گرد

نصب آسان – چراغ جلو JL 7 با آداپتور جایگزینی مستقیم برای چراغهای سهام شما است و هر نوع فضای داخلی 7 اینچ JK را می توانید در آداپتور 7 چراغ جلو JL نصب کنید.

توضیحات

وات: 108W

دوره گارانتی: 1 سال

رنگ بزی: مشکی

خروجی لومن خام: پرتو زیاد 6500LM ، پرتو کم 3000LM

دمای رنگ: 6500K

نوع پرتو: پرتو زیاد / کم

طول عمر: 30،000 پوند ساعت

دمای کار: -40 + 80 درجه

قطر: 7 اینچ

گواهی: DOT ، مارک E

مواد لنز: رایانه شخصی

مواد مسکن: آلومینیوم ریخته گری

توضیحات محصول:

این چراغ جلو 7 دور قادر است در روزهای بارانی و حتی در شرایط سخت عملکرد چراغ جلو را به خوبی انجام دهد. علاوه بر این ، پوشش محافظ رایانه انتقال قدرت بالا قادر به تحمل هرگونه سایش و خاکی سخت است. این نور مجهز به سیستم خنک کننده یکپارچه ، دارای دنده های خنک کننده بزرگ در عقب برای اتلاف گرمای بهینه است. بهترین دمای کار در محدوده -40 تا 80 درجه است ، به این معنی که حتی در زمستان COD یا تابستان گرم می تواند یکنواخت عمل کند.

اگر در مونتاژ خوبی ندارید ، این چراغ جلو 7 دور بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. علاوه بر این ، همه اتصالات به راحتی وصل و بازی می شوند. این نور مجهز به روشنایی شفاف ، ضد آب ، آب بندی شده و بسیار بادوام است. همچنین ، این یک مرکز ایده آل برای جایگزینی تیرهای ساده مهر و موم شده هالوژن با بازده کم است. زاویه پرتوهای عالی سایه بان و ضد تابش نور است که در هنگام رانندگی ، نور روشن بسیار خوبی را برای افراد فراهم می کند.

بسته شامل
2 * براکت
سیم 2 *
چراغهای 2 *

امکانات:

● ما قول می دهیم که این چراغ جلو 7 جهت نصب بهتر باشد و چراغ جلو JL 7 با آداپتور جایگزینی مستقیم برای چراغهای سهام شما است.

product محصول ما با کارایی بالا از دید بیشتری برخوردار است.

● مجهز به LED های با کیفیت بالا – 12W * 3LEDs + 3W * 24LED با لنز پروژکتور 4D قادر است حداکثر قدرت خروجی نور را داشته باشد و از الگوی پرتویی برتر برخوردار باشد.

housing ما مسکن آلومینیوم ریخته گری و لنزهای سخت و روکش شده با رایانه سخت را تصویب می کنیم.

product برای جلوگیری از ایجاد رطوبت و آب ، محصول ما می تواند کاملاً آب بندی شود.

[contact-form-7 id="e1623b0" title="Contact form 1"]